Fórum - Vitassuk meg!

Nívó

Nívó

Ki fizeti a buszt?

1970. január 01. - Droli

A szerző (Droli) azt az elmebeteg ötletet találta ki, hogy emigrál - Magyarországra. Az erről szóló élményeit, tapasztalatait egy posztsorozatban írja meg, mindenki nagy örömére.

(A fentieket azzal egészíteném ki, hogy az emigrál igét tessék múltidőben érteni, mivel úgy másfél hete ténylegesen itthon vagyok, így a hazamegyek sorozat mostantól élesben megy :-)

Érdekes dolog történt velem a minap. Vártam a buszra, az asszonnyal az egyik kisvárosunkból szerettem volna eljutni egy másik kisvárosunkba (15 km). Meg is jött a busz, kb. tele is volt, ahogy illik, kértem két egész árú jegyet, ami összesen 620 Ft-ba került, és elővettem egy ötezrest. Hiba volt. Szegény buszsofőr feltúrta a "pénztárát", de nem tudott visszaadni (olyan 4000 Ft volt nála összesen, váltópénzzel együtt). A dolog úgy oldódott meg, hogy én is feltúrtam az összes zsebemet, és nagy nehezen összeszedtem a 620 Ft-ot.

A bejegyzés trackback címe:

https://nivo.blog.hu/api/trackback/id/tr394310416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása