Fórum - Vitassuk meg!

Nívó

Nívó

A troll éve volt a tavalyi

2011. január 01. - bogancs
Megjelent az indexen ez az írás.

Mivel a cikket nem lehetett kommentálni, én viszont nagyon kíváncsi lennék a kommentekre, gondoltam belinkelem ide.

Személy szerint én is a trollra szavaztam egyet, a végeredményen tehát nem lepődtem meg. Ha már két éve a blog volt az év szava, most miért ne lehetne a troll. A szavazati arányok és a szavazatok száma azonban kétségkívül érdekesek.

Kíváncsi vagyok, kapok-e hárommillió kommentet? :))

A bejegyzés trackback címe:

https://nivo.blog.hu/api/trackback/id/tr842553301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása