Fórum - Vitassuk meg!

Nívó

Nívó

Vasárnapi kabaré - Maksa 50 éves!

2012. február 19. - Droli

Mit is írhatnék azon túl, hogy boldog születésnapot, Maksa Zoli? Eddigi életművét talán azzal tudnám a legjobban jellemezni, hogy alig tudtam kiválasztani a mai kabarészámot: eszembe jutott egy csomó Maksa-kabaré, pl. a gépjárműoktató, a fociedző, a tanzániai élmények, a mávos, áruházi bemondós és temetéses szám, na meg számtalan Maksa híradó, mind-mind kiváló darab! Végül az "Anyakönyvvezető" mellett döntöttem, mert... mert ez is benne van a TOP 5 Maksa kabaréban szerintem. Sőt, a Top 5 Maksa kabaréban nálam legalább 20 szám  benne van :-) Szóval boldog születésnapot, Maksa Zoli!

A bejegyzés trackback címe:

https://nivo.blog.hu/api/trackback/id/tr654124284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kifordított nagyanyó 2012.02.19. 13:06:47

Nagyon jó poszt.Eddig a legjobb ezen a blogon.:))Köszönjük.
Maksa Zoltánnak meg sok sikert és kitartást a következő 50-hez!:))

mr. kacsaman (majdnem gentleman) 2012.02.19. 16:26:40

Kösz, és minden előző vasárnapért is!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2012.02.19. 20:00:49

Nagyon szívesen :-) Tudjátok, mit sajnálok? Hogy nem találtam meg a temetői beszédes számot (valahol megvan, csak nem tudom, hol). Hát, azon anno "beborultam" a röhögéstől.
süti beállítások módosítása