Fórum - Vitassuk meg!

Nívó

Nívó

Vasárnapi kabaré - Markos György és édesapja közös kabaréja

2012. április 22. - ccactus
Ez a Mozart-paródia.

Elnézve Alfonzót, volt kitől örökölnie Markos Györgynek a szakmát. Kicsit hosszú a darab, és igazából a végén pörög fel a halhatatlan színvonalra a produkció, úgyhogy akinek csak kevesebb ideje van, az nagyjából az ötödik perctől kezdve nézze meg. Onnantól igazi sírva röhögős.

Nekem személy szerint az tetszik a legjobban, ahogy időnként átvált Mozart-ból magyar népzenébe, hihetetlen hangulatot teremtve ezzel...

A bejegyzés trackback címe:

https://nivo.blog.hu/api/trackback/id/tr254465073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kifordított nagyanyó 2012.04.23. 18:47:34

Végre egy értelmes poszt.:))

komplikato 2012.04.23. 21:29:12

Ez még mindig hatalmas! :D
Pár napja láttam részletet az évtizedekkel korábbi fekete fehér verzióból, azért az még nem volt annyira vicces. Itt rátett egy lapáttal Alfonzó tapasztalata, meg sok improvizatív elem és poén.
Azt hiszem a saját rokonai és barátai sem tudták pontosan hány hangszeren tud játszani és hány nyelven beszélni Alfonzó.

kifordított nagyanyó 2012.04.26. 10:13:54

Most néztem végig.
Beszarás.
Talán nagyon régen,gyerekkoromban láttam.
Ezek nem normálisak,kurvajóóó!:))

Messidor 2012.05.18. 06:30:56

Ez egy klasszikus!Ki tudja,hanyszor lattam mar,de mindig tudok rajta rohogni.A 2 Markos az Alfonzo cirkuszban is egyutt jatszik,ajanlom azt is!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.20. 18:49:10

azert ez nekem inkabb Markos Jozsef es fia kozos kabareja
süti beállítások módosítása