Fórum - Vitassuk meg!

Nívó

Nívó

Vasárnapi kabaré - A sokoldalú Koós János

2012. július 01. - ccactus

Tudom, hogy a művészete nem a legnagyobb a világon, de ha vidámságról van szó, Koós János az etalon. Olyan 'hülye', hogy bármikor mosolyt csal az ember arcára. Alább egy kis válogatás többrétű tevékenységéből.

Ezzel a poszttal búcsúzom az olvasóktól, kiveszek egy kis nyári szabadságot, a folytatást majd meglátjuk. A videókhoz jó szórakozást kívánok! Sziasztok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nivo.blog.hu/api/trackback/id/tr474591815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bryan élete 2012.07.01. 14:25:32

Akkor utáltam meg kósjanit, amikor válogatás és gátlás nélkül elkezdett minden csatornán feltünni. Főzött, táncolt, énekelt, kabarézott meg még nem tudom mit csinált. A jóból is megárt a sok, hát még belőle.

Mariann19 2012.07.01. 17:27:50

Koós János egy kiöregedett énekes, már ebben a pozíciójában is unalmas, de végtelen pénzhajhászása közben egy vén ripaccsá vált. Undorító ilyen vén embernek vásári bohócként megnyilvánulni.Valamennyi kortársával együtt el kell menniük nyugdíjba, szánalmasak!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.02. 21:15:52

Tiszteletem Kaktusz Úr!

A szabadsághoz sok sikert kívánok, ugyanakkor megjegyzem, hogy Koós János művészete még akkor sem említhető a kabaré címszó alatt, ha itt a világvége, és csak a nívó blog marad meg az emberiség összes tudásából. Koós János egy kocsmacimbi, amiből minden 200 fő feletti lélekszámú faluban van minimum kettő.

Tiszteletem,
Kocsmacimbi voltam

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.07.02. 22:46:43

@Kadarka Jánoska:

Nem baj. Én szeretem. Nevezzük akárminek is. Meggyőződésem, ha minden faluban kettő lenne belőle, ez egy vidám és sikeres ország lenne.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2012.07.05. 19:25:08

@Kadarka Jánoska: Azért a "két kocsmacimbi" tudott nagyot is alkotni:

www.youtube.com/watch?v=i-zVikni77k

már csak ezért megérte!
süti beállítások módosítása