Fórum - Vitassuk meg!

Nívó

Nívó

Téged is ellepnek a csekkek és levelek? Íme egy jó ötlet!

2014. szeptember 05. - Nívó blog

Szigorúan ellenőrzött vonatok avagy a doboz új élete

 

A múltkor írtam egy dobozról, amit nagyon édes barátaimtól kaptam és fogalmam se volt, hogy mit csinálok vele. Egyet tudtam biztosan, teteje az lesz!

Ilyen volt:

WP_20140824_4836vágottkicsi.jpg

 

 

Gondolkodtam, hogy mit tudnék vele kezdeni, aztán ránéztem a komódon szétömlő csekkekre, számlákra és eldöntetett. Számlatartó- szortírozó lesz belőle. Fehér akril alapozóval lefestettem-csak úgy- átabotában. Ettől olyan uszadékfa fílingje lett. Előre csavaroztam két lábat, hogy hátrafelé dőljön egy kicsit, ne csússzanak ki a csekkek, aztán minden  fakkra szegeltem egy kis fatáblát, ami jelzi, milyen számlák gyűlnek itt "hűs halomban". Tetejére, oldalára pecsétmintát transzferáltam ( és ekkor jutott eszembe  Hrabal: Szigorúan ellenőrzött vonatok c. film...hátha valaki nem látta itt, egy kép...)

pecestnyomo1.jpg

 

 

Na, vissza a valóságba! Ilyen lett:

_DSC5168kicsivágott.jpg

 

 

Ilyen a teteje:

_DSC5181kicsivágott.jpg

Csekk-hegyek:

_DSC5179kicsivágott.jpg

Oldalról, felülről:

_DSC5171kicsivágott.jpg

_DSC5177kicsi.jpg

Itt a vége, fuss el véle. Ja és teteje nem lett!

Ez volt mára a blogajánló rovatunk a Bútormesék blogról. Nekem tetszik! Ötletes és kreatív. Mondjuk én inkább a falra rögzíteném valahol az előszobában. Meg is lenne a helye. Úgyhogy ha esetleg a bloggerina sorozatgyártásba kezdene, én vevő lennék egyre! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nivo.blog.hu/api/trackback/id/tr626673223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imadom a trapistát 2014.09.05. 18:29:35

Miért kell "szemét" fakk?

Imadom a trapistát 2014.09.05. 18:33:42

Amúgy tényleg jó ötlet! Nálunk is vannak hasonló problémák a levelekkel meg az eltűnt csekkekkel.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.05. 18:45:36

Hülyeség. Én alig kapok papírszámlát. Ahol lehet, lemondtam róla és csak emailben kapom.

Imadom a trapistát 2014.09.05. 18:49:44

@maxval a bircaman: Gondolom nálad gyümölcstartó sincs a konyhában. A magadfajta modern ember már csak vitamintablettákon él. :)

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.09.05. 18:55:14

@maxval a bircaman:

Mondjuk nálam sem ilyen fakkok lennének, de azért ki tudnám használni.

búzástünde 2014.09.05. 22:40:32

@Imadom a trapistát: mert azért is fizetni kell, hogy elvigyék:)

búzástünde 2014.09.05. 22:44:28

Köszönöm az ajánlást :) Meglepett és nagyon örülök neki!!!!! Üdv : BT. alias Bútormesék

Imadom a trapistát 2014.09.06. 08:47:49

@búzástünde: Jaaa! Most esett le, oké. Én meg azt hittem, hogy azokat a leveleket teszed oda, amelyik nem kell. ;)

NYJetsTD 2014.09.07. 20:49:46

Még ilyet! Végre egy jó poszt a nívón! Inkább ez kellene neked, mint politizálni. Emberibb és korrektebb.
süti beállítások módosítása